JA!!!

En vacker dag kommer jag skärpa mig, men det är för mycket som händer just nu för att orka/hinna skriva i bloggen.

Imorgon fyller min Nemi år igen... och barnen skall hem till sin mamma.
Vi har besök från Järna och det är riktigt trevligt.

Minsta killen har slutat med blöjor helt och det fungerar så otroligt ofattbart bra att jag inte helt hunnit låta det sjunka in helt ännu, ens jag.
Den senaste tiden har rört sig mycket runt energier, dels mina egna, men också andras, samt att byga upp en grund för en svensk marknad för firman på sikt.
Det kommer göras mer offentligt vad vi sysslar med, med tiden. Men för tillfället får ni nöja er med en länk, till en övergripande hemsida.

PandE Research Consulting, Inc.

Orken att hålla på med det är inte som den borde, men det blir en del gjort i alla fall.
Saknar syster något förfärligt, men det får vi råda bot på snart...
Nemi går ju ut i ledighet nu, så vi kommer ha en del tid till över en stund framöver och vi kommer alla ha en del projekt som behöver tas itu med.
Nästa vecka kommer jag vara i Tokholmstrakten.

Skriver snart igen... verkligen snart, om man jämför med tidigare inlägg.

Palam L.V.X
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0