Vilken helg, vilken natt, vilken dag.

Tjo folkens...

Först och främst kan sägas att min lilla oskyldiga pojke är förtjust i en tjej.
Ja... inget att hoppa i taket för, utan det är en sådan fascination som en treåring kan få för en tjej som är snäll ibland.
Vi har haft besök av min kvinnas yngre syster.

Min lille pojk visade sin bästa och mest kärleksfulla sida när de kom i lördags och ville absolut inte sova innan de hade lagt sig och alla var samlade i lägenheten.
Sedan skulle han berätta om allt som hänt och vad de gjort när Nemi kom hem.
Jag fick ett par bra bilder av dem som jag kommer posta på facebook, det är lite mer skyddat där, eftersom inte alla har tillgång till min profil där.

Så inatt...

Jag kom väl i säng i relativt vettig tid, trött och mosig, som alltid när jag är runt folk jag inte helt känner.
Ville bara sova och ha det lugnt. Det sistnämnda brukar ju iallafall fungera.
Men det blev en intressant och orolig vila... Det var helt enkelt olidligt varmt.
Det intressanta är att det är en helt del som känns annorlunda idag... både inom och utom.
En del förstår nog vad jag menar, annars är det synd för det går inte att förklara på ett annat sätt.

Sedan idag, när besöket skall åka runt de hundra milen hem... kommer jag vara lite spänd tills de ringer och säger att allt är lugnt.
Jag helt enkelt genuint avskyr att folk åker i trafiken, med en massa fyllon, fortkörare och olyckor som bara väntar på att få hända.
Det är inte helt ofarligt med biltrafik och jag... vill bara att alla skall få ha det bra.

Palam L.V.X.
//C.G.

Kommentarer
Postat av: kiki

usch jag gillar inte heller när folk ska hä sig ut i trafiken...

2009-12-01 @ 03:25:25
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Mir

Dags att börja skriva igen bror

2010-02-20 @ 06:56:06
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0