Okej, så här va....

Min kvinna och några till, har några gånger sagt att det är dags att jag skriver mer i bloggen.

Vi börjar med en dikt då i sedvanligt manér.

Att se tårar rinna för din kind, får mig att vilja samla upp dem och ge till någon som inte kan gråta.
Att se ditt ansikte vridas i en inre smärta, gör mig svag.
Att inte kunna lindra det som gör dig ont - gör mig så frustrerad.

Vi går genom mycket nu, du och jag, mer än sägas kan för alla...
Vi färdas i en mörk tid, i en seg sirap mot något vi inte känner till.
Vi måste tillsammans klara det, för var för sig, går det inte.

Du vill så mycket vackert och fint, för mig, mina barn och de jag älskar.
Du är så fin mot mig, mina barn och de jag älskar.
Du är stark och modig, som vågar ge dig in i detta, med mig, mina barn och de jag älskar.

Jag vill bara att vi alla skall få det bra, du, jag, mina barn och de jag älskar.
Jag kan heller inte göra mer än det mesta jag kan, för dig, mina barn och de jag älskar.
Jag Vill stå här, med dig, för dig, mina barn och de jag älskar.

Tillsammans står vi mot det som vill krossa oss...
Tillsammans klarar vi av att finna en väg...
Tillsammans kan vi klara livet ihop.

Allt det är omöjligt om vi inte gör det - du och jag.

Jag älskar dig Nemi... Du skänker mig trygghet med dina armar runt mig.
Med dina fina vackra ord  och allt du känner.
Det finns inte en tvekan inom mig... när det kommer till dig, mina barn eller de jag älskar.

I övrigt så går striderna mot etablissemanget vidare och jag kommer inom kort att upptdatera folk och läsare om vad som sker... Men inte nu.
På något vis... känns det som en sak som ordnar sig...
Men att se min kära åka från mig i tårar... sliter ut bitar av mitt hjärta varje gång...

Paradoxalt nog är det en bra sak - det visar så mycket att jag känner rätt.

Jag saknar er andra, ni vet vilka ni är...
Särskillt kan nämnas

Nemi (OFC)
Alexander
Vilde
Mir
Matt
Mimmiz
Ylva
Désirée
Johan och Robin...

Nu är det snart mat här... och jag vill knappt äta... bara att hon ringer och säger att resan gick bra...

Dagens affirmation och Vilja:

Jag är en människa och har ett värde - högre än något annat. Jag vill få leva och få vara, inte bara finnas.

Palam L.V.X.
//C.'.G.'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0