Lördagesbestyr.

Efter vakna-leka-frukost-leka-fika-lunch verkar det som om man skall våga sig ut bland folket i staden för att springa omkring bland marknadsstånd och virrisar, med två virrpanniga små barn.
Sedan skall jag kanske till andra sidan stan och hämta en del saker som jag har på ett ställe.

Här trivs jag gott och jag har det fint, men det fattas en stor del av allt, för att det skall vara fullkomligt. Jag vill dela allt det jag uppskattar med min kvinna i söder. Saknaden är svår, längtan är ljuv och söt - men tårarna är lika salta som alltid.
Nej, nu skall jag ladda batterierna till kameran så jag kan fota lite kanske, så ni får se hur det ser ut.
Mina egna interna med, för den delen - med kaffe.

Skriver mer ikväll.

Palam L.V.X.
//C.G.

Kommentarer
Postat av: kiki

skönt att höra att du trivs. och saknaden är bra, man ska sakna och längta efter dom man tycker om

2009-03-07 @ 15:07:35
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men åååh. :D <- blottar alla mina tänder, ja till och med mitt tandkött för så stort ler jag... och ser antagligen inte riktigt klok ut, kanske skulle folk till och med bli rädda för mig om de såg mig. Men jag blir så lycklig av dig att vanliga leenden inte räcker till!

2009-03-07 @ 17:59:24
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0