Jag utlovade ju bilden igår...

... och har nu fått klartecken om att den får visas.
Men i övrigt går denna dag som fredagar mest. i sakta mak - fram mot kvällen.
Igår hade jag dessutom trevligt besök någon timma som drack lite té med oss och pratade om ditten och datten. Min son var glad som fick vara lite vuxen och han skötte sig så exemplariskt att det blev den största stjärnan på pappret att sätta i boken.
Jag talade om för honom att han skulle spara den boken till den dagen han själv blev pappa - om hans barn eller någon granne skulle säga "Du var inte så snäll själv heller som barn"... Då kunde han visa den boken och säga, "Johooo, se själva vad snäll och duktig jag var."

Vårdagjämningen kommer så sakta närmare, men allt för fort. Mer att göra och mer att se.
Hade möte om det nu inatt som var.

Care all...

Palam L.V.X.
//C.G.



 


(Pappa Jättestolt)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin, du är stolt med all rätt! hihi.

2009-03-06 @ 13:09:31
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0