Men orka...

Nu skall jag strunta i er alla andra. Vill man mig något hädanefter hör man av sig till mig. Jag skall ut nu och se till att barn och hund får ha det bra.

I övrigt - Fira lugnt.

Vissa saker jag läst under dagen skulle kunna göra mig ledsen - men till vilken nytta?
Vissa borde veta bättre.
Vissa borde hålla ord.
Vissa borde få ha det bra.
Vissa saker är ovissa.

Från och med idag är jag min egen, tillhör ingen på något vis.
New years eve of Love.
Love is the Law, love under will.

Stänger av - stänger ner och tar hand om mig själv.

Take it for what it is or: Leave me alone please?

//C.G.

Kommentarer
Postat av: Mir

Så du vet att jag läst :P

2009-06-21 @ 19:23:45
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0