Uppochnervändavärlden - del 1

Ja, jag blir galen...

Återigen så härjade jag med datorn och så somnade jag inte förän vid halv sju när mannen i hushållet här vaknade.
Idag tänkte jag så här: "Jag går upp och tar en kaffe med honom, så borde jag kunna somna sedan".

PANG

Så vaknade jag inte ordentligt förän vid elvadraget, jag antar att det var då dörren stängdes för andra gången, och det blev tyst. Klart att jag bara skall kunna sova om folk rör sig :-( . . .

Annars har jag druckit lite kaffe, snackat med tjejen på msn, pratat med minstingen i telefon och härjat med vårdcentralen.
Vågade mig ut i kylan, till och med, för att köpa in lite mer mjölk.

Nu letar jag efter inspiration till att inreda lägenheten, kollar saker som kan passa, saker jag vill ha och saker som helt går bort.

Du, värmer - du stöttar

När jag ser dig fylls jag av glädje,
din doft minner om ljuva stunder,
din smak mot mina läppar - så ljuvlig.

Värmen som strömmar från dig till mina fingrar,
känslan jag får av att du är i mig,
jag håller dig hårt så ingen stjäl dig från mig.

Jag tar dig i handen och för dig mot mina läppar,
när du snuddar min mun fylls jag av välbehag,
så jag sväljer dig och allt du är.

Många vill ha dig och smaka det goda,
få lukta på och älska dig,
men INGEN får ta dig, mitt älskade kaffe.


Skriver mer sedan

//C.G.

Kommentarer
Postat av: kiki

Aah du håller också på att dona i din lägenhet. Min genom gick en transformering under helgen, det var underbart. Nu känns det liiite mer som att jag bor här. Fast det är ju långt ifrån perfekt. Så temporärt allting... som vanligt.

2009-01-19 @ 23:37:03
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: C.G.

Nepp, inte ännu, Kiki.. jag söker inspiration.

Flyttar ju inte in riktigt ännu.

//C.G.

2009-01-20 @ 09:54:33
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/
Postat av: Johanna

Motattack Jag ger mig inte utan kamp, himla sunkiga kaffej-vel!



Tredje försöket att få ut en kommentar nu. Det där kaffet nöjer sig inte med att jag blir svartsjuk på det, det eliminerar mig ur ditt liv genom att lägga ut formler på din blogg som gör att jag inte ens kan skriva här!

snyft

Glöm inte bort mig.

2009-01-20 @ 10:12:37
URL: http://candoris.blogg.se/
Postat av: Mir

(skrockar) Hur utblandat är ditt kaffe?

2009-01-20 @ 23:31:12
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0