Möbler

Tjo...

Jag har ordnat med möblemang idag... pekade pratade och förhandlade.
Så får jag sakerna hemkörda och hjälp att bära. Hela kulan kan nu möbleras och bäst av allt så har jag vad jag alltid velat ha (igen)... en sekretär... smidigt, bra och lite kult.

Budgeten sprack ju givetvis, men det är ju något man får räkna med. Det var ju inte några fantasisummor det gällde som med JAS och liknande, utan ändå överkomligt. Men man handlar ändå alltid för mycket. Dessutom alltid mer än man tänkt. Men med lite "jag är ju så söt"-rabatter så blev det faktiskt så jag tycker jag gjorde en bra dag idag.

Känns som om jag börjar bli klar nu och har jag tur får jag hem allt redan på söndag, men det är ju lite väl optimistiskt eftersom de inte kör då. Men de skulle kunna göra ett undantag för mig för att jag var så gullig antar jag. Min ex-fru vet ju hur det brukar bli när jag gör affärer själv. Snackar lite, smörjer dem lite, flörtar till mig specialvillkor av flickorna och alla blir nöjda.

Men men... som sagt. Börjar bli klar... sedan skall ju allt placeras ut med, jag skall hämta mina saker jag har under safe-keeping hos en vän och sedan stänga in mig ett par tre dagar, med endast lite kontakt med omvärlden, för att göra det till mitt hem. Det tar ju lite, det med.

Palam L.V.X.

//C.G.

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh en seketär :D underbart!



morr flörta med flickor va!? Inte ens jag har blivit insmord än, var ligger rättvisan i detta? "...och alla blir nöjda." Glöm mig bara, gör det! Pffft! ;)

2009-01-30 @ 20:21:22
URL: http://candoris.blogg.se/
Postat av: Mir

salam

2009-01-31 @ 00:11:30
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0