MAAAAAAT ! ! !

Huvva...

Nu har jag lyckats IGEN, med att bli sådär äckligt mätt.

För att citera sonen här i hushållet, efter i morse: "Jaha, nu sover visst Jappe".
Strax efter det att jag sagt: "God morgon, pojkar." i morse slocknade visst ljuset och jag stendog.
Brukar konstigt nog vara som enklast för mig att somna kring sju på morgonen när alla vaknar och ljuden börjar komma igång.
Lite bakvänt, men ju fler vakna som rör sig, ju mer ljud att lyssna på, desto fortare somnar jag och desto djupare sover jag.

Nu sitter jag här och väntar på att tjejen skall komma tillbaka till datorn, hon lyckades ju bygga upp vissa förväntningar innan hon pös iväg.
Elakt... elakt.

Sedan skall jag spela en aning, det är faktiskt en kul grej om man vill att tiden skall gå, fast ändå inte slösas bort på onödiga saker.
Är du inte medlem redan, så bli det vet ja. Även om det heter betapet, så handlar det inte om att man satsar sina hustjur där.

//C.G.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Meh. Väcker jag förhoppningar hos dig min kära? Ojoj. Jag hoppas att jag levt upp till dem ikväll då. Hihi.

2009-01-19 @ 03:26:23
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0