Jag måste ha varit trött

Hej folkens.

Jag vet inte riktigt hur det är med er och hur era sömnmönster ser ut, men tydligen så är det så ovanligt att jag inte är uppe utan att vara uppe på några timmar att folk runt mig blir riktigt oroliga.

Tidigare idag så var det en herre som lutade sig över mig föratt (tror jag) se om jag andades, och när jag gjorde det så höjda han upp rösten till den nivån som ni vet larmsignalen har.. den första måndagen var tredje månad klockan 15:00.

Konstigt att inget land med alla spioner de har sett det sambandet och landsätter en styrka vid den tidpunkten, eftersom ingen lyssnar till larmet ändå :S..

"VAAAAKNAAAAAAAAAAAAAA!!!!!"

hmmm jag tror det ringer i öronen fortfarande om jag lyssnar efter lite...

Sedan tappade jag lusten att vara uppe helt och gick och lade mig igen. Sov lite, var vaken lite.. lite i vågor fram till syster måste ha trott att jag dött.
Hjärtmassage i all ära för att skaka liv i någon, men gärna hade jag ju sett att tjejen varit här med så hon kunnat ge mig mun-mot-mun samtidigt, för bara hjärtmassage utan luft att pumpa runt är nog inte så effektivt.
Nu var jag ju bara uttråkad, trött och lite sömndrucken så det fungerade ju utan läpptryck.

Hade faktiskt säkert funkat utan pröstkompressioner med. Men  då hade vi nog inte skrattat så.

Kräm på er...

//C.G.

Kommentarer
Postat av: Mir

Det där lät lite skumt du...

2009-01-30 @ 00:37:43
URL: http://beyondforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh. Om den dagen skulle komma då du behöver hjärt-/lungräddning så hoppas jag att du inte sätter dig upp och säger "Nänänä... bara min flickvän mot min mun tack" ... eller .. vänta nu. sätter du dig upp och säger det så behöver du nog bara en kyss trots allt. Och kyssarna har jag ensamrätt på numera ... hoppas jag.

2009-01-30 @ 13:20:49
URL: http://candoris.blogg.se/
Postat av: C.G.

Meh... självklart.. :D

2009-01-30 @ 14:15:15
URL: http://magickwithouttears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0