Ibland skrattar man

Av rädsla att denna länk kommer bli inaktiv, väljer jag att kopiera och klistra in annonstexten från en auktion på tradera:

" Objektsbeskrivning
1.Compatibility: Den nya typen elektronisk ballast, som lämpar sig för högtryckspastörisering natrium lampor, metall halogenidföreningar lyktor och högtryckspastörisering kvicksilver lampor.
2.Characteristics: energi-bevarande, nästan ljudlöst till elektrisk tråd nettning, lämpade för högkvalitativ belysning att kräva, och det är den gröna nya produkter belysning.
3.Advantages:
  Wide arbetar Spänningsområde: 90 V ~ 260V;
  Little börjar spänning:> = 90 V
  Hög effektivitet och energibesparing: Belysning effektivitet ökar med 3% minst, el economizes 15% minst (Jämför med induktans ballast), hög kvalitet på belysning: Frekvens av ljuskälla> = 24KHz har inget flimmer, är lämplig för Gymnasium, Street, kommersiell belysning.
  Låg harmonisk innehåll: THD <10%;
  Skyddande funktion: avbrott, kortslutning, varma skydd;
  Enkel installation: Använd inte behöver andra startmotorer behöver inte utanför kompensera kondensator.
 
I dag har två av dessa kör för min egen installation och de fungerar bättre än Lumateks att jag hade. Jag gillar bara dessa bättre orsaka de är helt och på grund av fläkten som håller det betydligt svalare. Ingen vill ha en varm växa rum.   Jag kommer att fartyget använder USPS (United States Postal Service). Normalt tar det cirka 14 dagar, men ibland kan det ta upp till 28 dagar.
"

Jag antar att det inte är en auktoriserad översättare som översatt detta heller :-D
Man borde få varan om man kan gissa vad det är.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha!

2009-01-18 @ 05:04:29
URL: http://candoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0